Sömnig

Hululu, trött jag är. Klockan är bara 21.01 och jag ligger i sängen och ska sova efter detta inlägget. Gick upp vid 6 imorse för att få veta vid
7 att min lektion var inställd.. Inte helt nöjd med det. Hade bara en lektion idag. Aja bättre det än att gå 8-5 typ. Sedan lämnade jag in min dator för lagning.. Det gick helt enkelt inte att använda den längre så det var bara att ge upp och lämna ifrån sig den. Det tog emot eftersom jag inte har någon dator hemma och det fanns inga lånedatorer.. Så nu är jag utan dator, känner mig naken som fan. Aja, hoppas de lagar den snabbt!
Idag har vi även haft visning på huset. Vi har haft kanske 5-7visningar nu så är jävligt trött på det nu, trött på att städa, hålla det fint, inte hitta grejer, ha folk som tittar i mitt rum(!) osv. Jag tycker inte ens om att folk nuddar mig på spårvagnen och här har vi främmande människor som klampar omkring i mitt hus och mitt rum. Det är inte kul alls och jag är livrädd att de ska sno något.. Aja vi har ett bud på huset nu iaf och även om det är lite lägre än vi egentligen vill så är det ett bud iaf.
Men men, nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0