Ge mig en verklighetsflykt.

Hur ska jag börja detta inlägget? Såhär, uppenbarligen. Jag får se hur detta inlägget blir. Just nu är jag väldigt ledsen och mår väldigt konstigt. Jag är osäker på om jag är hungrig eller illamående. Tanken var att jag skulle plugga och komma ikapp det jag sket i förra veckan men det kan man ju drömma om. Jag var och hälsade på morfar på hospis idag och det var jobbigt. Jag träffade honom för tre veckor sedan och lovade att hälsa på igen. Nu är det så att han antagligen bara lever några dagar till och ja, det var skitjobbigt att se hur mycket det gått utför på bara tre veckor..Jag fick åka hem, jag betädde mig som att han redan var död ungefär och det kändes bara elakt. Jag hatar detta, jag vill inte gå igenom allt detta en gång till(min farbror gick bort för ett halvår sen). Jag vill absolut inte gå på en begravning till. Jag hatar begravningar och går man inte känns det som man inte bryr sig. 
Just nu vill jag ha en verklighetsflykt. Jag vill slippa tänka. Förut kunde jag ju använda alkohol, men det går inte nu för då mår jag 5 gånger så dåligt dagen efter istället. Droger vill jag inte hålla på med. Vad finns kvar egentligen? Får skaffa mig en riktigt jävla bra bok. En riktigt jävla bra bok.. 
Nu ska jag återgå till att..göra ingenting och försöka stänga av. Som vanligt så får jag se vad som händer sen och när jag skriver igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0