Behöver nog fler vänner..

Usch usch vad jag är trött. Varför är jag alltid trött?! De säger att det går över när tonåren är över, men jag tvivlar..
Just nu sitter jag i mitt ommöblerade rum och kollar halvt på tv. Men det jag gör mest är att tänka på Subway och hur jävla sugen jag är på det. BLI GALEN! Jag vill ha det så jäääävla bad. Men jag vill inte direkt åka in ensam och sätta mig och äta för att sen åka hem.. Så, vem vill få privilegiumet att äta med mig?:D Nej okej kanske inget privilegium att pallra sig ut i regn och blåst, se på mig när jag äter, följa med mig upp för helvetestrappan till stadsbiblioteket(dynamo) och se mig dräggla över allt jag vill läsa och ha beslutsångest för vad jag ska läsa först.
Fast just nu vet jag inte vad jag vill läsa.. Har läst ut hela hungerspelen-serien och Eragon-serien. Nudå?! Boktips: jatack. Gärna serier..är sugen på en riiktig kärlekssmörja nu! Borde med andra ord läsa böcker av Nora Roberts. Mmmmhhmm så mysiga! Men tvekar på att de har dem på dynamo, tyvärr. Orkar inte springa till 5olika bibliotek för att lämna, hämta, låna osv osv. Hittade en bok i bibliotekets katalog som hette Frost.. Den serien ska visst vara bra enligt folk som gillar twiligt! Blev glad såfort jag läste det.:D Nu återstår bara problemet att hitta någon som vill åka med mig till stan..:( 
Aja, får se när jag hittar hit igen!:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0