Mat och böcker, mat och böcker, mat och böcker.

Igår var asnice. Fick tag i Kikko som träffade mig i stan, vi åt Subway först och det var niice. Det är verkligen en munnorgasm. Jag är så glad för Kikko har blivit lika förtjust i mat som mig, när man äter för att det är jäääävligt gott och inte för att det är "bränsle". Vi babblar som fan men såfort vi börjar äta blir det knäpptyst, för att båa riktigt njuter. Det enda som hörs är ljudet av när man tar ett nytt bett och när man tuggar..
Hahahha okej det sista la jag till bara för att det första fick mig att tänka på att det lät som vi hade sex och inte åt mat.. Det bästa är att vi går in, vi beställer och får våran mat, sätter oss, trycker i oss maten som bara fan, lutar oss tillbaka och bara "aaaahh" och sen går. Alla som var där var typ kvar när vi gick. Intensivt ätande? 
Iaf, vi pallrade oss vidare till biblioteket, komiskt nog under samtal om matsex och vad det skulle kunna vara. Jag menar det borde vara asnice om man älskar mat? Först tyckte jag sushi, sen skojade jag om tacos och det blev bara skummare och skummare hahaha. Våra samtalsämnen är verklige..konstiga och riktigt underhållande!
In på biblioteket, uppför alla dessa jävla trappor, kommer fram och vi båda flåsar som vi sprungit ett maraton.<3
Hittade tre böcker: Frost, som jag pratade om igår. Vampire Diaries och En vampyrs bekännelse. Med andra ord blev det böcker om varulvar och vampyrer. Jag började läsa Frost och har kommit undefär halvvägs och den är absolut bra än så länge. Det är lite..ungdomsbok över den. Lite som de man fick i pollux känns det som. Men den är lätt att läsa och då menar jag inte stor text utan det är ingen ansträning att läsa den, man gör det gärna och den är tunn och inte speciellt dyster(just nu iaf). Mycket omöjlig tonårskärlek och sådan myyysigt trams! Åh, vad jag längtar efter att få vara kär när jag läser denna boken.. Aja, jag får nog skylla mig själv. 
Och snart ska jag börja läsa Narnia-serien också! Så jag kommer alltså att läsa 4 serier samtidigt.. Gash. Bara fantasy dessutom. Jaja.
Idag har jag åkt hela vägen(!) in till stan för att köpa sushi.. Cravings som fan. Kom in till stan, köpte min sushi med misosoppa och gick vidare. Ser jordgubbar för 10kr, såklart köper jag dem. Mums. Fortsättet mot hemköp och köper choklad, lakris- och colanappar. När jag packar ner det märker jag att soppan har läckt ut. "Fan" flyger ur mig. Det var det som INTE fick hända! Det slutade med att halva burken soppa låg i påsen när jag kom hem och hade dessutom läkt in till maten så en av mina favoritbitar var ganska..ja kladdig. Nu har jag sushi i halva min fotölj och hela min hand var nerkletad..
Lyckades dock få i mig det och det var gott. Nu är jag supermätt och ska ner och skölja mina jordgubbar och äta dem när jag läser vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0