JÖRGEN!

Suck.. Igår när jag satt vid datorn och babblade med folk osv så kom det upp som en grå/svart genomskinlig "hinna" och så kom texten att jag måste starta om min dator upp. Så jag startade om och samma sak hände igen och igen och tillslut stängde jag av den och gick och la mig. Imorse när jag startade datorn så var skärmen svart och den bara stod och pep.. Nu har jag pallrat mig hit till skolan en timme innan jag börjar för att få hjälp av vår skolas "fixare": Jörgen. Problemet är att han inte går att hitta! JAG MÅSTE HA MIN DATOR, får panik! Jag håller på att bli galen här!
Så jag gör allt för att fördriva tiden mesans jag väntar på Jörgen.. Ska nog knacka på hans rum igen och hoppas att han är där.
Ni får inte något längre inlägg nu för jag bloggar via appen och det är första gången det går att logga in! Fantastiskt.
La in bild på texten som kom upp igår med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0