Hej igen!

Nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, jag vet. Men jag är som jag är och har svårt att blogga hela tiden. Det är som det är.
Jag orkar inte göra blogginläggen i ps längre, det är bland annat därför jag slutar blogga hela tiden, det är så jävla omständigt. Mycket lättare här, även om det inte alls är lika fint.. 
Aja, i mitt liv har hänt en del och ganska lite samtidigt. Jag har lyckats skaffa mig TRE anställningar(och jag gillar att berätta det haha..), en som personlig assistent men det jobbar jag aldrig med och två som ledsagare. Ni får googla om ni inte vet vad det är helt enkelt. Just nu har jag sommarlov och lat som jag är så jobbar jag inte, det är mitt sista sommarlov VARFÖR skulle jag slösa bort en månad på ett skitjobb för skitpengar sista gången i mitt liv jag är ledig såhär länge? Jag njuter fullt ut iaf. Och jag har inte varit helt hopplös, jag har jobbat lite! Jag har varit hundvakt åt Kikko's hund Alice och jag har även jobbat med en av mina brukare i 10timmar. :)
Jag har skaffat mig ett nytt intresse: pimpa kläder! Eller göra om eller ja, vad man vill kalla det. Tänkte lägga upp bilder på vad jag gjort hittills längst ner i detta inlägget. 
Förövrigt så..är jag fortfarande singel, fortfarande pluggis(eller ja, jag pluggar såklart inte på sommaren alltså meneh..), fortfarande lat, fortfarane blond(!).. Jag bor fortfarande i Angered MEN ska flytta! Helt lycklig. Äntligen bort från denna skithålan. Vi ska till en annan lite håla som ligger i Marks kommun inärheten av Sätila. Ett gulligt litet hus mitt i skogen. ÄNTLIGEN får jag flytta ut i skogen. Och ja, jag är galen som byter 1min till buss som går var 10:e minut mot 3km till närmsta hållplats med bussar som går var 30:e min. Men det är okej för jag vill bo på landet! Ska bli bäst.
Här kommer bilder på saker jag gjort:
En t-shirt jag klippt och nitat, inte helt nöjd men det var det första plagget!

Innan ^
Efter ^


Ett par troser som ska matcha bh:n!


Mina nya shorts! Från början var de ett par långa svarta jeans och jag är riktigt nöjd! 

Nu när ni sett vad jag gör nuför tiden så ska jag säga att jag ska börja med ett par nya jeans som jag ska göra till shorts. Ni får bilder under gången eller när de är klara. Vi får se.(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0