Gårdagen!

Igår lyckades jag masa mig upp vid 7. Så jävla tidigt har jag inte varit uppe sen någon gång i juni! Tyckte att det var en jävla prestation. Var tvungen att åka till ungdomsmottagningen(umo) osv. Sen åkte jag hem. Skulle träffa en tjej från bloppis* vid kvart i två och träffa Sandy 2. Dock så försov sig Sandy och kunde inte vara framme förrän kl tre. Så jag fick prata med tjejen och et var lugnt, hon var ändå ute med bilen och i närheten så hon mötte mig i Angered istället! Av henne köpte jag min vackra, snygga, stora nya plånbok:

Visst är den fiiiin?:D Alla har liksom klagat på min gamla plånbok så jag kände att det var liksom dags att fixa en ny. Jag menar, mina KILL-kompisar klagade. Då är det dags..
Nu ska jag vara rolig och göra en lista om vad som är bra och dåligt med den!
+ Den är stor
+ Snygg som fan
- Köpt utomlands, kanske inte bästa kvalitén?
+ Kostade mig bara 50kr!
- Kortfickorna är preciiis så korten får plats(våld, vilja och vaselin..)
+ Jag får plats med alla korten
Så det är mest plus än minus! Toppen.:D
Vid tre träffade jag Sandy, och hennes pojkvän Simon var också med en liten stund. Efter att han har gått så beger vi oss iväg för att hitta någonstanns att fota och jag kommer på en plats och säger "men det är inte lång, jag hittar! Vi tar inte spårvagnen." Suck, lyssna aldrig på mig när jag säger så! För typ en timme tog det oss att gå istället för att det skulle tagit 5min med spårvagn och rätt väg där jag skulle hittat.. Istället gick vi fel typ 3-4gånger och upp för backe, ner för backe, upp för backe osv..
Men tillslut kom vi fram! Det var ju människor där, vilket faktiskt förvånade oss, då vi satte oss ner och hämtade andan lite. Sen inser vi varför de är där: de röker på. Oh yey.. Funderar på att ringa polisen och tipsa men sket i det. Det är väl egentligen inte min ensak..
Vi hittade iaf en massa coola ställen att fota på! Och bra bilder blev det som ni ska få se nu:


*Bloppis = en grupp på facebook där man(oftast) lägger upp bilder på kläder/saker man säljer eller skriver om man söker någonting och så får folk buda eller om det finns direktpris köpa direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0