Fota idag!

Hej och hå.. Här sitter jag och är nyyduschad! Om ungefär en halvtimme ska jag ner och börja med middagen, vilket är bra för jag håller på att dö av hunger. För den som inte vet så håller jag på med viktväktarna. Har gått ner från 70,5 till 64,7. Men har inte vägt mig på ett tag så vet inte riktigt var jag ligger nu. Iaf. Jag hoppade över lunchen idag för att kunna..ja, äta mer choklad ikväll helt enkelt haha. Inte så smart men jävligt mycket godare. Har fortfarande inte slösat några bonuspoints, ska frossa som fan på söndag haha!
Iaf. Idag är min mat och städ dag som sagt. Men eftersom jag är ledig vill jag inte bara sitta inne och rulla tummarna när jag har gjort klart allt så jag ska dra hem till Micke och fota henne. Behöver nämligen en bra bild till en fototävling. Har ganska nyligen blivit medlem på en sida som heter Fotosidan och de arrangerar en tävling där man kan skicka in en bild under varje kategori, det finns tre kategorier: porträtt, ögonblick och natur. Och porträtt tänkte jag göra idag! Sen får vi se om det blir några bra bilder alls. Det är ju inte säkert. Men det ska bli kul att fota Micke igen iaf!
Ni får antagligen se de bra bilderna senare ikväll eller imorgon. Beror på hur pepp jag är på dem och hur bra de blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0