Babbel

Jag har verkligen inga bra sätt att börja mina blogginlägg med, och att skriva hej känns bara..fel. Brukar börja med hur jag mår dock haha. Blir väl bra idag med? Eller ja, det är ju kväll nu. Så ikväll är jag väldigt mätt och väldigt trött, för ovanlighetens skull. Har tryckt i mig en hel Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie. Muuuums. Förutom att vissa browniebitar var hårda istället för mjuka.. Det gillade jag inte riktigt.
Idag..ikväll har jag varit riktigt teknisk! Jag har lyckats ställa in kanalerna 7,8,9,10 och 11 på min tv! Fick tv:n för ungefär ett halvår sedan och lyckades inte ställa in dem, försökte och försökte men fattade inte. Kunde inte hitta dem. Men idag tänkte jag att nu jävlar! Jag vill inte behöva gå ner till undervåningen varje gång jag vill se på typ det okända, eller missa en bra film osv. Men nu behöver jag inte oroa mig mer! Det är typ det mest spännande som hänt idag..
Mamma och Janne kom även hem i eftermiddags, de har varit i Örebro sen fredag så jag har varit ensam hemma hela helgen och det var skönt. Har kunnat laga hemmalagad pizza med TUNN botten! Och den blev riktigt tunn faktiskt. Tyvärr så var den inne i ugnen lite för länge och kanterna blev lite brända och botten lite väl hård. Men det blir nog bättre och bättre för varje gång man gör det.
Nu sitter jag och tittat på en dokumentär som heter Omvänd: en gangster talar ut.
Innan den kollade jag på en annan dokumentär som hette Usa's hårdaste fängelser.
Helt klart intressant! När Omvänd är slut ska jag lägga mig och sova, är astrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0