Hemma igen!

Okej, hej igen! Här sitter jag i min egna säng och ska snart måla ett par ögonbryn och åka mot stan. Fast först är det hög falsk sång med loke som gäller! Och så målar vi naglarna med, de matchar mina strumpor! Ni får bild sen.
Är i alla fall hemma från Västerås nu. Hade det trevligt, som alltid. Har kommit hem med en underbar västmanlänska dessutom! Haha alla kommer verkligen att hata mig. Har gjort en del roliga saker så som älgsafari(nej vi såg ingen älg.. bara en jävla massa rådjur, en rävunge och en räv), körde om en corvette(stavning?) i 175 på motorvägen, DET var kul! Har övningskört på Niklas mark, det gick inte så bra och jag är om möjligt ännu mer rädd för att köra bil.. Hm, har ätit löjligt mycket skräpmat och massor mer. Nu MÅSTE jag måla ögonbryn annars får jag åka utan, och det skulle vara lite väl pinsamt haha! 

Nästan likadan färg iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0