Hat kärlek till julen.

Jul den 24:e idag. Känns som juli den 24:e snarare.
Sitter i 20+ grader, dock i skuggan, dricker kaffe och försöker få in någon form utav jul känsla.. Tog på mig en tjocktröja för att försöka förstärka känslan. Kanske ska ta på sig tomteluvan också. 
Min släkt är rolig. Varje år då det inte är snö klagar vi, det måste ju vara snö på julafton!
De senaste två åren har det varit snö på julafton och både de åren har släkten åkt utomlands? Hm. Gillar dubbelmoralen. Själv ville jag ju faktiskt vara hemma och mysa på jul. Med för mycket julmat, äcklig glögg och allt annat skit som jag hatälskar med julen. 
Aja, nu blir jag utsparkad för att hämta nyckeln till Momor så jag kan duscha ordentligt. Byyeee.:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0